loading...
سی اس دانلود | بروزترین سایت بازی آنلاین کانتر استریک
اخبار : آپدیت روزانه سی اس دانلود با برترین کانفیگ ها ، جیت ها و فایل های هک

با سلام   

بــ دلیل پاره ای از مشکلات وقت آپدیت کردن سایت رو نداشتیم، حالا از امروز با جدیدترین کانفیگ ها ، چیت ها ، فایل های Dll برای All sXe Injected , All Counter-Strikes در خدمت شما خواهیم بود.    

تنها درخواست ما بــ اشتراک گذاشتن آدرس سایت سی اس دانلود در سرورها ، دوستان خود و... میباشد کــ ما با امید و انرژی بیشتری سایت رو بروزرسانی کنیم.    

با تشکر از همه کاربران و بازدید کنندگان سی اس دانلود.

تبلیغات
iShrWiN بازدید : 13487 1394/05/22 نظرات (739)

آموزش کاملا حرفه ای و تضمینی خارج شدن از Ban LisT برای کانتر استریک 1.6

مرجع تخصصی ســـی اس | WWW.CSDL.IR

برای شما آموزش خارج شدن از Ban LisT سرورهای آنلاین کانتر استریک را آماده کرده ایم برای مشاهده آموزش به ادامه مطلب بروید.

برای مشاهده آموزش و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید

به دلیل ویژه بودن این مطلب باید عضو شوید | عضویت بدون تایید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط میلاد در تاریخ 1395/03/20 و 21:15 دقیقه ارسال شده است

پس اینجا که لینک دانلود نداره داداش

این نظر توسط SAFAR در تاریخ 1395/02/23 و 9:42 دقیقه ارسال شده است

من یه راه دارم که اگه گلوبال بن شدید از sxe میتونی بازم cs بازی کنی
خدایی اگه دروغ بگم
پاسخ : با سلام
ویدئو اموزش در سایت قرار داده شده است.
موفق باشید.

این نظر توسط erfan در تاریخ 1395/02/15 و 15:26 دقیقه ارسال شده است

به نظر من پیدا کردن قاتل بروسلی از این کار وقت کمتری تلف میکنه

اما ممنونم که وقت گذاشتی

میشه اموزش درامئن از گلوبال بن رو بزاری

با تشکر

این نظر توسط sina در تاریخ 1395/01/29 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

male man tooye local area conection repair nadare

این نظر توسط محمد مهدی در تاریخ 1394/11/28 و 20:59 دقیقه ارسال شده است

سلام
بابا ما اگه قرار باشه کل این کار هارو انجام بدیم پیر می شیم ولی کلک خوبی بود
با تشکر

این نظر توسط کورورش طاهری در تاریخ 1394/10/19 و 13:23 دقیقه ارسال شده است

داداش برامن گزینه Repair نداره وقتی راست کلیک میکنم Repair نیست ک ؟

این نظر توسط mahdi در تاریخ 1394/09/11 و 6:26 دقیقه ارسال شده است

من ی کار سریع میخوام انجام بدم که سریع از بن لیست دربیام این همه کارو انجام بدم خیلی طول میکشه.

این نظر توسط danial.ghamari در تاریخ 1394/06/23 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش من انتی چیت مجیک دارم ولی هرچی ایدیمو تغییر میدم او قسمتی که میخواد پر بشه که وارد بازی بشم پر نمیشه الان۶ساعت نمیتونم برم داخل ریو۳از اینجا بن شدم خواهش میکنم بگو چیکا کنم؟؟اگه میخوای بگی از ویدعو استفاده کنم نمیدونم ویدعوش کجاس؟خواهش میکنم کمکم کن مرسی
پاسخ : با سلام
به قسمت Setting میرید و بر روی Steam ، Change رو میزنید و بعد Save می کنید Steam شما تغییر میکنه، و یا توسط ادمین IP BAN شده اید که باید یک بار مودم خود را ریست کنید.

این نظر توسط hhhh در تاریخ 1394/06/05 و 19:52 دقیقه ارسال شده است

یه بار از global ban در اوردم ولی برا بار دوم نشود ؟شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط redux در تاریخ 1394/05/22 و 15:54 دقیقه ارسال شده است

مهم steam اون چطوری عوض کنم؟؟
پاسخ : با سلام
فقط با Magic sXe می تونید تغییرش بدید.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 3954
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 37732
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 107
  • بازدید امروز : 53
  • باردید دیروز : 531
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 10,649
  • بازدید ماه : 14,916
  • بازدید سال : 73,015
  • بازدید کلی : 4,027,520