loading...
سی اس دانلود | بروزترین سایت بازی آنلاین کانتر استریک
اخبار : آپدیت روزانه سی اس دانلود با برترین کانفیگ ها ، جیت ها و فایل های هک

با سلام   

بــ دلیل پاره ای از مشکلات وقت آپدیت کردن سایت رو نداشتیم، حالا از امروز با جدیدترین کانفیگ ها ، چیت ها ، فایل های Dll برای All sXe Injected , All Counter-Strikes در خدمت شما خواهیم بود.    

تنها درخواست ما بــ اشتراک گذاشتن آدرس سایت سی اس دانلود در سرورها ، دوستان خود و... میباشد کــ ما با امید و انرژی بیشتری سایت رو بروزرسانی کنیم.    

با تشکر از همه کاربران و بازدید کنندگان سی اس دانلود.

تبلیغات
iShrWiN بازدید : 19212 1393/07/29 نظرات (1143)

آموزش رفع مشکل وارد نشدن به سرورهای آنلاین

مرحع تخصصی ســــی اس | WWW.CSDL.IR 

با سلام خدمت کاربران محترم سیــــ اســــ دانلود، در این مطلب به شما آموزش میدهیم که چگونه مشکل کانکت نشدن به سرور های کانتر استریک را رفع کنیم.

برای مشاهده آموزش و توضیحات بیشتر به ادامه مطلب بروید

به دلیل ویژه بودن این مطلب باید عضو شوید | عضویت بدون تایید.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdi در تاریخ 1395/05/06 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

سلام برا من سه چهار هفته هست که اروره not responding رو میده رو سروراهم کلیک میکنم عضو توشون هست چیکار کنم لطفا راهنماییم کنید

این نظر توسط emad در تاریخ 1395/04/27 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

تا صبح تو کنسول میزدم وارد بازی میشد ولی از عصر بازم گیر میکنه بازیو پاک کردم دوباره نصب کردم ولی بازم گیر میکنه راهنمایی کنید با تشکر
پاسخ : با سلام
شاید سرور مشکل داتشه باشه....

این نظر توسط ali reza 3 در تاریخ 1395/04/26 و 16:04 دقیقه ارسال شده است

سلام
من وقتی تفنگ دوربینی بر میدارم وقتی زوم میکنم هدف قرمز نیست باید چیکار کنم ؟؟؟؟؟
لطفا جواب بدید شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
ممنون

این نظر توسط s m a529 در تاریخ 1395/04/08 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام من تا دیروز راحت وارد بعضی سرورا میشدم ولی از امروز صبح برا همه سرورا این ارورو میده not responding چیکار کنم

این نظر توسط سینا در تاریخ 1395/03/20 و 16:57 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا کانتری که من دانلود کردم خیلی از سرور هارو نمیارهیعنی وقتی میرم تو فایند سرور و بعد فروریتو ادسرور و ای پی رو وارد میکنم هیچ سروری نمیاد لطفا کمکم کنید؟
پاسخ : با سلام
از کانتر استریک Fnatic استفاده کنید یا از Patch V23... موفق باشید.

این نظر توسط shayan در تاریخ 1395/02/27 و 13:38 دقیقه ارسال شده است

اقا سلام من رفتم تو یک سروری بعدش یه هو خود به خود سرور عوض کرد رفت رو ایتالیا تنظیمات بازی هم دیگه نمیتونم عوض کنم حتی بازی هم یه بار دیگه نصب کردم ولی تغییری نکرد لطفا کمک کنین

این نظر توسط SARBAZ 0 در تاریخ 1395/02/26 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

سلام من وارد بازی میشم بعد چند ثانیه این ارورو میدهYou have been disconnected from the server.........................................Reason;Kicked;sxe injected is required on this server کمک کنید
پاسخ : با سلام
فکر کنم مشکل از ورژن آنتی چیت شما میباشد.

این نظر توسط ali reza 3 در تاریخ 1395/01/25 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام
اون ارور این بود cl_flusentitypacket مشکل چیه ؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط amirhoseinnematii در تاریخ 1395/01/21 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

slm shoma neveshtid age eror not respondug ro bede server ha kharabe
hala y soal aya hameie serv ha kharabe
mn khodam vghtu vard misham tamam serv ha notrespondig hast alan 1 hftas
noskhe jadid sxe ro ham dan kardam vali bazam hamin moshkel ro daram

این نظر توسط alireza 3 در تاریخ 1395/01/20 و 20:53 دقیقه ارسال شده است

سلام

علت این ارور چیه ...cl_flu
کامل ارورو یادم نمیاد شکلکشکلکشکلک
پاسخ : با سلام
متن کامل ارور رو بدید.


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 5 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 767
  • کل نظرات : 3954
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 37732
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 503
  • باردید دیروز : 9,121
  • گوگل امروز : 3
  • گوگل دیروز : 6
  • بازدید هفته : 10,568
  • بازدید ماه : 14,835
  • بازدید سال : 72,934
  • بازدید کلی : 4,027,439